Take me home...and sell me?

Urk, sitter med en miljon triljon andra människor och försöker komma in på H&M. Var ute i god tid, loggade in på mitt konto på Rowells och var inloggad och allt 23.45...00.02 var Stella-kollektionen fortfarande inte uppe än. Kan nån förklara det för mig? Sidan uppdaterades 00.08 och då var jag plötsligt utkastad. ARGH! Har ju redan den blå tröjan med sidenband så jag borde (men allt sånt är ju relativt) vara nöjd men vill gärna ha linnet i S också...mamma är dessutom sugen på en blå nu när hon provat min. Ser för övrigt att människor är villiga att betala sjuka summor på Tradera - skulle kanske ha roffat åt mig allt i hundrafemtio och gjort mig en hacka?

Nope, aldrig i livet. Trist att alla Stella-kläder gått åt till människor som vill göra pengar och inte till oss som vill ha kläderna för vår egen skull. Som Stella skrivit på tagsen: "take me home, put me on and feel good!". Inte "take me and sell me and make a whole lotta money". Liksom.

Sitter ett tag till men det där linnet kan jag nog se mig i månen efter. Ledsen mamma. Du kanske kan få låna min nån gång. Kanske.

Börjar bli hungrig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback