Blandat

Kan man utnämna sig själv till modeslav och sen GLÖMMA Stella-utförsäljning nummer två? Kom på det halv 12 och då var naturligtvis toppen borta. Smet in på Hamngatan vid halv ett och där fanns en hel massa plagg kvar och  det rådde ganska lugn stämning. Funderade en mikrosekund på att köpa en till blå tröja med sidenband och dryga ut studiemedlet men insåg att jag inte vill sko mig själv på Tradera.

Min kompis D har förresten luskat ut vem som vinner årets "Top Model" - genom att gå in på norska TV3. Ni kan själva leka detektiver
här. Tänker inte ge ut några spoilers men jag är förvånad. Och inte så helnöjd, om jag ska vara ärlig. Men nu kan jag iallafall göra något vettigare på onsdagar klockan 21 - som att titta på Lasermannen. Sträckläste boken i somras!

Till sist, Aftonbladet har en tävling där man kan få en krönika publicerad. Tjoho tänkte jag, vilken chans! Tyvärr får bara elever från högstadiet och gymnasiet delta och det var länge sen jag var en sån. Bä! Min första åldersdiskriminering!

skandinaviens nästa toppmodeller
En av oss vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback