Så ni tror att ni kan dansa 2

För nån vecka sen skrev jag ett inlägg där jag berättade om en såpa som går i USA där kändisar paras ihop med elitdansare för att sedan tävla i olika danser. Jag drömde i smyg om att få se Göran Persson få sig en svängom i en liknande såpa i Sverige.

Guess what? Nån på TV4 tycks ha läst mitt inlägg! :)

Skojar bara, men i januari börjar den svenska versionen av "Dance with the Stars" att sändas i TV4 under namnet "Let's Dance" med Agneta Sjödin och David Hellenius som programledare. Göran Persson finns inte med bland de tävlande, däremot Kishti från "Idol", Anna Book, Carolina Gylling, Tone Bekkestad, Måns från "Idol" och Paolo Roberto för att nämna några. Läs mer här.

Spännande. Heja Peppe Eng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback