Mera ELLE

Inga föreläsningar idag så jag powerwalkade kvarteren runt iklädd dunjacka och Ipod. Nya ELLE menar att dunjackan har en nyvunnen attraktionskraft och att man ska omvärdera de värmade dunen. Vilket ju känns sweet för mig, inhandlade min dunjacka på H&M Hamngatan tidigare i höstas. Gillar den skarpt, även om den tangerar lite åt åttiotal. Upptäckte att Sugababes "Push the button" för övrigt är en optimal powerwalk-låt, det svängde på Linnégatan och jag kände mig varm och fab - på samma gång.

Vince Vaughn menar dessutom i nya ELLE att Jennifer Aniston är "full med Elvisgitter". Jennifer kontrar med att förtjust kvittra att Vince "är ljuvlig och rolig" och "har regnbågens alla färger". Sniff sniff. Jupp, det luktar löööööv lång väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback