Fritidspluggning

Att uppdatera bloggen med lite schyssta detaljer och färger och annat som jag sett hos andra bloggare (vilka gjort mig grön av avundsjuka!) var lättare sagt än gjort. När jag var tonåring och fena på att koda i html tror jag inte att css existerade...alternativt höll min hjärna redan på att stänga av sin tekniska del för att satsa på den humanistiska. Tack och lov att Legally Blonde, som är superduktig på designa bloggsidor, har lagt ut lite länkar om hur man kodar css.

Känner mig tillfälligt ledig från Seriösa Institutet men ska plugga css iallafall - och inte kladda lussebullar framför "Newlyweds" eller något annat minst lika högintressant på TV. Av egen fri vilja! Kan det hända att min hjärna äntligen LÄRT sig att gilla att förtjockas av nya kunskaper? Kan det vara så? Himla sweet i så fall, har ett megaprov på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback