Det mysigaste marathon man kan tänka sig

Skål! Den 14 december ordnar TV3 ett "Sex and the City"-marathon och visar 6 avsnitt på raken som man kan rösta fram på hemsidan. Röstar man på ett avsnitt har man en chans att vinna alla avsnitten i en dvd-box. ALLIHOPA! Eftersom den inte lär dyka upp under julgranen så har jag precis röstat...på sista avsnittet. Kanske inte det bästa genom tiderna men väl värt en röst. En av mina favoriter är annars " The post-it always sticks twice" när Carrie blir dumpad av Berger en gång för alla (jag som trodde så bra om honom!) och smygröker marijuana. Absofuckinglutely underbart avsnitt!

Och vad hände med det brittiska SATC som skulle ha Victoria Silverstedt i en av huvudrollerna? Hade kunnat vara kul att kolla in...och förfasa sig. Visste ni förresten att en roll i "Desperate Housewives" ett tag var aktuell för Pamela Anderson? Och att Jennifer Aniston provspelade för Monica i "Vänner"? På tal om Vänner så har en vän till mig läst på college tillsammans med Ross. Han var tydligen inte så intresserad av föreläsningarna (amerikansk litteratur), min kompis kommer mest ihåg hur han satt och skröt om hur han skulle bli BIG i Hollywood. Och det blev han ju.

(Kanske skulle börja försöka skryta om hur FETT jag kommer vinna dvd-boxen?)

När jag läser det finstila visar det sig att marathonet börjar sändas med start klockan 22. Varför så sent? Å andra sidan är risken då minimal att det krockar med nån ishockeymatch eller nåt och jag har chans att rule the fjärrkontroll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback