Darin med kläderna på

Puss på dig DarinMQ verkar, liksom H&M, har börjat med julmodeller. I år är det Darin som är modell. Till mångas besvikelse handlar det dock dessvärre inte om poseringar i underkläder men Darin är söt ändå. Hade gärna sett honom som modell lite tidigare, innan han blev av med tandställningen. Jag var också en "rälsis" men hade bara Cia Berg att se upp till...och allvarligt talat tyckte jag mest att hon var konstig i musikvideorna med Henrik Schyffert när hon skuttade omkring i rosa tyllkjolar. Darin sa i en intervju när rälsen kom av att han såg fram emot att äta en hamburgare utan att hälften fastnade i tänderna. Själv högg jag in på seg kola och knäckebröd och skrek "frihet!" och andra käcka slagord för att jag äntligen blivit av med tandställningen. Studsade förmodligen omkring som en studsboll. Lite som Cia Berg.

Läs mer om Darins nya side-kick
här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback