Bocken brinner redan

Bocken har redan brunnit - trist. Men jag vann iallafall över min kompis F! Vinnar-sms:et gick iväg runt lunch och jag har fortfarande inte fått något svar - antar att han surar över att komma sist...alternativt gråter bittra tårar i kudden.

Trist att helgen nästan är över - hade gärna varit lite ledig lite till. Har tusen saker att göra nästa vecka så det kommer att bli hektiskt!

Kolla förresten vilken snygg blogg DonnaSandra har fått hjälp av Legally Blonde att göra. Måste själv pyssla lite senare i kväll - gjorde en hel rad hemsidor när jag var yngre...höll t.o.m på med java och flash och sånt. Det glömdes tyvärr bort när jag skulle "geeka" av mig i gymnasiet - sen gick det väl hur det gick med det.

Har för övrigt gått på julmarknad i ösregn...men det var gott med brända mandlar och mina tår mådde utmärkt i Uggsen. (Ja jag står på mig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback