Best of 2005 - skönhet och annat

Sessan, och många med henne, listar de bästa vardagsförhöjarna. Himla kul sak att göra när man är ensam hemma och inte har råd/lust att gå ut och handla julklappar. En del på listan är nya för i år, andra är gamla favoriter!

Årets kap

Nars Orgasm

Oslagbar hållbarhet, oslagbar färg. Shoppade den i Beverly Hills och önskar att jag hade köpt två


Smith's Rosebud Salve
Underbart fynd i San Francisco. Hade sinnesnärvaro nog att köpa tre


Björn Axén Repair Hårtoppsserum
Minst lika bra som dyra släktingar

Chloé Paddington
Jag älskar choklad och min är chokladbrun.


Årets upptäckter

Lumene Hydra Lumnious Matt
Man behöver inte se härjad ut i december


Vitry ögonbrynsplockare
Tar även det minsta minsta millimeterstrå

Årets äntligen i Sverige

Sheer Blonde av John Frieda
Äntligen behöver jag inte hamstra


Frizz Ease av John Frieda
Man behöver inte vara krullig om man inte vill


Ben & Jerrys
Behöver ingen motivering


Nygamla favoriter

Lancôme Hypnôse
Så himla bäst. Ingen protest.


Clinique Superfit Makeup
Jag kan inte leva utan Clinique


YSL Touche Eclát


Ralph Lauren Blue
Nästan slut - buhu!


Årets snälla kom till Sverige

Clean & Clear Persa Gel 10
Inga finnar mer. Nånsin.



Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med om en massa saker! =)

Postat av: Petra

var kan man köpa Clean & Clear Persa Gel 10`?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback